Dla Was WARTO NAPRAWD臉 WARTO!!!馃槏馃槏馃槏

Witam, witam i jak Wam dzie艅 mija pytam?馃槈
Do艣膰 tych 艣wi臋tokrzyskich rym贸w teraz na powa偶nie Dzie艅 dobry 馃槉

Jak widzicie znowu odebra艂am od Was pozytywn膮 energi臋. Kolejny i pewnie nie ostatni raz DZI臉KUJE. Ciesz臋, si臋 偶e moje emocje daj膮 Wam si艂臋 do dzia艂ania. Moje posty s膮 i b臋d膮 w du偶ej mierze optymistyczne bo ja taka jestem.
呕yciowe, bo cz臋sto s膮 to uczucia, emocj臋, kt贸rych sama do艣wiadczam. Cieszy mnie r贸wnie偶, to 偶e jak m贸wicie moje posty s膮 艣wietne. Pozw贸lcie jednak, 偶e tego nie b臋d臋 komentowa膰, poniewa偶 ci臋偶ko by mi by艂o oceni膰 wszystkie opowiadania (119) obiektywnie. Owszem mam swoje ulubione
 " dzieci" z tego miejsca. Jest to np.

http://opowiadaniajoli.blogspot.com/2018/08/29082017-godzina-1900-wyjatkowa-data.html

albo np.

http://opowiadaniajoli.blogspot.com/2018/08/klucz-do-mej-duszy.html

Jednak ja og贸lnie bardzo kocham to miejsce, bo wyra偶am tu swoje emocje (prawdziwe emocje) czyli wyra偶am siebie tak膮 jak膮 jestem w stu procentach.
Reakcje jakie od Was otrzymuje, pokazuj膮 mi 偶e to miejsce jest nie tylko wa偶ne dla mnie ale i dla Was. W艂a艣nie to mnie nap臋dza, powoduje 偶e mam si艂臋 i ochot臋 szuka膰 kolejnych pomys艂贸w (bo nie jest to tak jak si臋 niekt贸rym wydaje 偶e pomys艂y przychodz膮 same).

Ko艅cz膮c jeszcze  raz DZI臉KUJE PI臉KNIE za s艂owa powy偶ej, dzi臋kuje za zgod臋 na ich wykorzystanie. DZI臉KUJE 偶e jeste艣 z tym miejscem i ze mn膮. Naprawd臋 doceniam Ciebie i wszystkich pozosta艂ych czytelnik贸w. Dla Was WARTO NAPRAWD臉 WARTO!!!馃槏馃槏馃槏

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzie艣cia lat, a mo偶e mniej.

,, Inny nie b臋d臋 i nawet nie chce" 艣piewa Marek Kaliszuk