C.D.N

Kiedy jest  " zabawnie tak oddychać przez różową słomkę". Świat staje się łatwiejszy, zaczyna się rozmieć pewien fakt,  że "to naprawdę dobry dzień" a każdy następny może być tylko lepszy. Częściej zaczęłam sobie mówić " siłe masz", bo w końcu "nie w przegraj, wygraj gram, ale..."

Zrozumiałam też, że " chcę potrafię wzniosę się", bo jestem silna jak skała, dlatego też nie będę stała jako posąg czekając na to co przyniesie mi los- "to za mało". Mogę "ruszyć z posad świat"

Właśnie wtedy powiedziałam i obiecałam sobie samej, że już "nigdy więcej białych flag". Powiedziałam sobie jeszcze raz, że siłę mam... Chcę potrafię wzniosę się bo nie w przegraj wygraj gram. Dlatego własnie to był "ostatni raz" kiedy się poddałam.

Teraz udowodnię , " że można lepiej". Dlaczego ?
Odpowiedź jest prosta.

Codziennie rano stojąc przed lustrem mówię sobie, że "mam przed sobą jasny cel"

Cel ten to po prostu żyć, cieszyć się tym co mam, bo każdy kolejny dzień, może być "naprawdę dobrym dniem". Obiecując sobie, że po raz kolejny "pokonam siebie i udowodnię, że można lepiej."

Koniec końców cały czas gram, gram w życia a nie w "przegraj wygraj ". Wiem że mogę od życia chcieć " wyżej, mocniej, dalej".
Robię to w każdy/ każdą: poniedziałek, wtorek , środę, czwartek, piątek czy niedzielę. Tak jest od dwudziestu siedmiu lat i tak będzie już zawsze. Warto jest żyć cieszyć się życiem, mieć pasje. Po prostu warto.

the end.

Zostawiam linki piosenek które zainspirowały mnie do napisania " Nowy dzień Nowe Życie Nowa Ja" oraz "C.D.N.'

https://www.youtube.com/watch?v=iS85LogrBP4&list=RDiS85LogrBP4&start_radio=1

https://www.youtube.com/watch?v=yqY7ooTELCg&index=4&list=RDiS85LogrBP4

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk