"A".. .😍😍😍

Tak, tak wiem już dziś coś było jednak to jest post specjalny dedykowany pewnej "A" .😍😍😍

Kochana moja nawet jeśli dziś jest ci źle. Proszę Cię nie przejmuj się tym. Jestem o ciebie spokojna i pewna, że " życie zaskoczy cię jeszcze nie raz"
Choć dziś masz "zbyt mało czasu dla siebie".  Pamiętaj proszę, że "twoje życie w twoich rękach jest".  Nie zastanawiaj się, "bo zbyt krótkie są dni" " czy warto żyć dla kogoś". Ja powiem Tobie, że "warto dla siebie tylko być"

Proszę nie pytaj mnie jak to zrobić, " bo sama nie wiem jak żyć". Jednak życie pokazało mi już nie raz, że "jeśli spełniają się sny" - to po prostu śnij.
Pamiętaj proszę, że " co było to było, lecz trzeba do przodu iść". Idź proszę walcz o siebie " obiecaj sobie że nigdy nie poddasz się". Staraj się tak żyć by " zawsze spojrzeć sobie w twarz", bo w twoim życiu to Ty jesteś najważniejsza, to Ty masz być szczęśliwą i spełnioną kobietą.

Dlaczego Ci to mówię, ponieważ wiem, że gdy będziesz szczęśliwa. Życie będzie łatwiejsze, będziesz miała więcej siły by " ponieść głowę i szczerze powiedzieć życiu kocham Cię"

Wiem, że tak właśnie jest kochasz siebie i swoje życie. Wiem, że nawet jeśli teraz tego nie widzisz to przyjdzie taki moment kiedy życie pokaże Ci jak bardzo jest warte twojej miłości i jak bardzo ono kocha Ciebie.

Ps. Pamiętaj że ja jestem i zawsze będę niezależnie od wszystkiego.


https://www.youtube.com/watch?v=Y2zHInA8hCw

Otwórz ten link piosenka, która mnie zainspirowała😍😍

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk