Widząc dobro widzisz: więcej, lepiej i bardziej

Dzień Dobry.
Dziś co nie co chłodniejsze popołudnie. Jenak wiecie już ja lubię wszędzie widzieć optymistyczną cechę. Uważam, że odpoczynek od upałów się przyda. Mam nadzieje, że dziś czytając treść posta właściwego uśmiechnięcie się na przekór pogodzie.

Kolejna z moich muzycznych inspiracji . Kiedy analizowałam twórczość K. Kowalskiej trafiłam na utwór " To co dobre"
Piosenka niby o nieszczęśliwej miłości dla mnie nie tylko, w niektórych jej fragmentach ujrzałam siebie.

Posłuchajcie proszę.

Kiedyś miałam wrażenie że jestem " zamknięta w sobie". Szukałam ucieczki . Wiedziałam jednak że strach jaki czuje (strach przed brakiem akceptacji) będzie mi trudno przezwyciężyć.  Myślałam sobie "mam dużo sił, lecz ufać nie będę."
Właśnie dlatego trzymałam  dystans, wstydziłam się ludzi. Miałam "to na co godziłam się". Brałam to co los mi dał.

Jednak kiedy dorosłam zrozumiałam, że każda droga będzie łatwiejsza, gdy ujrzę to co w niej dobre jest. Tak narodził się we mnie optymizm i wiara ludzi. " Zmienił mnie czas, zmieniły łzy". Wszystkie obawy znikły, zrozumiałam, że dla niektórych ludzi mogę być "diamentem". Nadałam memu życiu sens. Zrozumiałam, że nie muszę godzić się na wszystko co daje los.
Dlaczego?

Wiem, że mam w sobie dużo sił. Ufała ludziom będę, bo "widzę to co dobre jest". Nie boje się wyjść, nie boje się chcieć. Nie brakuje mi szczęścia, nie pragnę szczęścia.
Dlaczego?

Już je mam.

Tyle na dziś od mnie. Zostawiam Wam link do mojej muzycznej inspiracji. Życząc Wam abyście widzieli to co dobre jest, mili dużo sił i zdobyli własne szczęście.

https://www.youtube.com/watch?v=2bIn-jurWhM

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk