Sen

Witam.
Moi Drodzy dziś trochę inaczej, niż zawsze. Dziś chciałabym Wam opowiedzieć pewien...

Sen,

Śniło mi się, że dotarłam do "Bram raju". Będąc po tej "drugiej stronie" wstałam z wózka. Pamiętam ubrana byłam w białą długą suknie ozdobioną piękną białą koronką,  ślicznym długim trenem, na nogach miałam wymarzone śnieżno białe szpilki. Włosy długie a na nich wianek z białych kwiatów. Ubrana właśnie tak dotarłam do celu. Tam czekał na mnie mój tato. Elegancko ubrany, miał na sobie czarny frak. Buty lśnił, głowę "przyprószoną" siwizną, jego twarz zdobił wąs. Był tam również mężczyzna nie znałam go, ale pamiętam, że grał on na pianinie piękną melodię. Tato wyciągnął dłoń w mym kierunku ja odpowiedziałam tym samym gestem, po chwili  zaczęliśmy tańczyć
"w  chmurach" . Widziałam w oczach taty błysk dumy i szczęścia. Spojrzenie to zdawało się mówić:
"Kocham Cię córuniu, jestem dumny, że moja mała Jola, wyrosła na tak piękną kobietę."


Sen ten to "stare dzieje", jednak zrobił on na mnie tak wielkie wrażenie, że pamiętam go do dziś. Czemu opowiadam go Wam.
Przyczyniła się do tego pewna piękna piosenka.

Jeśli tak ma wyglądać mój "rajski świat". Wiem, że nie mam się czego bać.  Oczywiście liczę, na to że po "tej drugiej stronie" spotkam również moją mamę. Wiem, że gdy minię mój ziemski czas na pewno nie będę sama.

Właśnie żyje jestem tu na Ziemi. Czasem nie jest mi łatwo uwierzyć w to że świeci słońce. Jednak wiem, że ze swym życiem, zrobiłam wszystko, aby zmienić mój własny "mały świat" na lepsze. Dzięki tym staraniom, wiem że moje życie ma sens. Jestem świadoma, również tego, że to jest dobry moment mojego życia.
Właśnie za to mogę i chcę podziękować "Najwyższemu Strażnikowi Raju"

 https://www.youtube.com/watch?v=By-dJBiAQ7g

Ps. Rybko piękne dzięki za odświeżenie tego utworu w mej pamięci i za inspiracje. Mam nadzieje, że post Ci się podoba.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk