JUBILEUSZ post nr. 100

Kochani, wiem przed chwilą wrzuciłam post. Jednak tak się składa, że ten post, który teraz czytacie jest postem setnym . Mogę powiedzieć, że mam mały jubileusz jako blogerka . Właśnie za to pragnę Wam podziękować, Dalej ciężko jest mi uwierzyć, że tak duże grono osób odwiedza to wyjątkowe dla mnie miejsce. Dziękuje, że jesteście, dziękuję za każdą inspiracje, każdą "reakcję zwrotną". Nawet drobna odpowiedź z Waszej strony jest dla mnie olbrzymią "siłą napędową" i motywacją by być w tym " miejscu" dalej dla siebie samej, ale przed wszystkim dla Was.

Kończąc jeszcze raz DZIĘKUJE i Proszę, abyście byli ze mną i z moim blogiem dalej, bez Was to miejsce przestanie istnieć


Dziękuje i Pozdrawiam
Wasza J.

Komentarze

  1. Jolu, to ja bardzo dziękuję za Twoje wpisy. Czytając je, widząc zawarty w nich optymizm, czasami sama dostaję 'powera'.
    Dziękuję Ci za to i życzę co najmniej kolejnych stu postów, a nawet jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi na pewno odniosę się do tych słów w najbliższych postach. Obok takich słów nie mogę przejść obojętnie. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk