Ja jestem dla Was, a Wy dla mnie i tego miejsca. Dziękując za komentarz

"Jolu, to ja bardzo dziękuję za Twoje wpisy. Czytając je, widząc zawarty w nich optymizm, czasami sama dostaję 'powera'.
Dziękuję Ci za to i życzę co najmniej kolejnych stu postów, a nawet jeszcze więcej."


Witam.
Słowa powyżej to komentarz. Jaki zastałam pod postem jubileuszowym.
Znamy się już na tyle dobrze, że wiecie jak wielką przyjemność sprawia mi odpisywanie na wasze słowa.


Pragnę jeszcze raz podziękować autorce tych słów. Fajnie jest wiedzieć, że w zasadzie pomagamy sobie wzajemnie. Dzięki taki reakcją wiem, że tworzenie tego bloga ma sens obustronny. Ja mogę pisać- robić to co lubię i nie robić, tego do "szuflady" a dla was.

Autorce tych słów oprócz słowa dziękuje, obiecuje iż postaram się by nie zabrakło optymizmu w moich postach. Dziękuje, również za docenienie mnie i moich tekstów.

Bycie docenionym- to bardzo fajne uczucie. 😉

Mam nadzieje, że inspiracje i Wy czytelnicy nie opuścicie, mnie  ani tego miejsca. Dzięki temu ja będę mogła tworzyć kolejne i kolejne posty. Chciałabym, aby była ich kolejna i kolejna setka i tak już bez końca, bo dla Was naprawdę warto tworzyć to miejsce.

Kończąc po raz kolejny dziękuje autorce tego komentarza. Wysyłam wirtualne "różane" serduszko.

Ja jestem dla Was, a Wy dla mnie i tego miejsca Pozdrawiam 😍
Wasza J...

Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i za serduszko. Pozdrawiam Cię Jolu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jeszcze raz dziękuje. Miło, mi że mogła odpowiedzieć w swój ulubiony sposób. Jak odpowiadam na tak miłe komentarze jest to dla mnie czysta przyjemność. Zachęcam do dalszej lektury tego bloga, mam nadzieje że w dalszym ciągu będzie to źródło
      "power-u". Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk