Charaktery ludzkie są dziwne, nie JA !!!

Witam!!
Post ten miał być nieco inny. Jednak znowu życie zweryfikowało moje myśli, sprawiło że poleciały one w inną stronę.

Wiecie co Wam powiem. Ludzka natura- charakter zawsze zostanie dla mnie zagadką i najdziwniejszą rzeczą na świecie.

Powiedzcie mi, może wy wiecie czemu niektórzy ludzie mają tak, że póki wyrażasz ich poglądy, mówisz to co chcą usłyszeć. Mało nie wejdą Ci nie powiem gdzie :-). Tak samo jest, jeśli coś chce się od mnie.

Jeśli natomiast, wyrazisz swoje własne zdanie, które nie daj Bóg różni się od zdania tej osoby, od razu obrywasz.

Ja chyba naprawdę jestem dziwna, coś jest ze mną nie tak, bo nigdy tego nie zrozumiem. Nie mieści mi się to w głowie.

Wiecie co, jednak to nie wszystko. Najbardziej dziwi mnie to jak, można być zazdrosnym o relacje miedzy ludzkie ( relacje przyjacielskie). Nienawidzę kiedy ludzie mówią mi:

"jak piszę do ciebie koleżanka X to masz  czas a dla mnie nie". Jak słyszę bądź widzę taki tekst robi mi się autentycznie słabo. Przypomina mi to awanturę o przysłowiową zabawkę w piaskownicy. Dlaczego tak ja nigdy, ale to przenigdy nie faworyzuje, żadnego ze swoich znajomych. Każdego traktuje na równi (co poważniejsi zdają sobie z tego sprawę i widzą, że mówię prawdę)

Natomiast niektórzy moi znajomi, jeśli tylko " nie są w centrum mojej uwagi" czyt. dalej nie piszę nie odzywam się codziennie. Słyszę od razu "olewasz mnie". Pytam samą siebie i zarazem Was, czemu tak?
Dlaczego taki ktoś nie pomyśli, że np źle się czuje i nie mam siły napisać nawet SMSa.

Kończąc powiem tak:
Niektóre charaktery ludzkie są naprawdę dziwne, nie których należałoby nauczyć dobrego wychowania i manier od nowa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk