100% mnie !!!

Hejka Wszystkim!!!

Pogodę mam wybitnie mało wakacyjną. Dlatego zostawiam Wam opowiadanie, które mam nadzieje pozwoli się odprężyć.

Chciałabym  Wam opowiedzieć fragment mojej historii za pomocą refrenu jednej z piosenek znanej polskiej wokalistki.

Posłuchajcie proszę.

"To mój czas"- czemu tak myślę. Nigdy nie czułam się tak dobrze i tak pewnie sama ze sobą.

"Wciąż się rozwijam ciągle biegnę dalej" -racja cały czas rozwijam swoje pasje dbając, o to aby" biec dalej". Poznając tym samym " Nową pewną siebie i dojrzałą kobietę jaką jestem dziś.

"Chce w tym trwać"- dlatego, że daje mi to sto procent szczęścia.

" Z sobą w zgodzie jeszcze doskonalej"- Wiem, że to co dzieje się teraz to samo dobro nic lepszego nie mogło mi się przytrafić. Po prostu jest to wspaniały czas.

" To mój czas"- po dwudziestu- siedmiu latach odnalazłam samą siebie, a czy nie o to w życiu chodzi. Właśnie to daje mi stu procentowe szczęście.

" Nie zmienisz mnie i nie zniszczysz mnie wcale"- mam w sobie tyle siły, aby dążyć do przodu. Nikt i nic mnie nie zniszczy. Wiem co mam i doceniam swoje życie, wiem że to największa i najwspanialsza wartość. Dlatego nikomu nie pozwolę tego zniszczyć.

" Mam swój świat"- mój świat to przed wszystkim moje pasje i wspaniali przyjaciele.

"Zjednoczona ze sobą jeszcze doskonalej" Tak, tak teraz jestem na sto procent sobą. Jestem pogodzona ze swoją chorobą i dobrze mi z tym.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk