Żyję więc dobrze jest... Tyle siły mam... Czasem to co zdaje się tak proste ma największy sens...

Witam w słoneczne przedpołudnie!!
Celem krótkiego wyjaśnienia post ten, będzie odpowiedzią na miłe słowa odnoszące się do postu
 ,, Ocalona, obudziłam się i żyje. Wspólne cech z..."

Pozwólcie, że tym razem post zacznę nie co inaczej niż zwykle. Umieszczę link a Was proszę o otworzenie go i czytanie posta z równoczesnym słuchaniem piosenki, ponieważ utwór ten jest ściśle powiązany z dzisiejszym postem.

https://www.youtube.com/watch?v=X0O1lX4omVA

Wykonawczyni tej piosenki, tyle siły ma i rozdaję ją swoim słuchaczom za pomocą muzyki. Ja już nie jednokrotnie słyszałam, że jestem silną osobą. Nauczyłam się już nie przeczyć, dziękować za miłe słowo. Jednak ja sama nie wierzę w to ,,że tyle siły mam:"
Po prostu wychodzę z założenia że ,, żyje więc dobrze jest"

Ostatnio jednak usłyszałam coś jeszcze. Monika rozdaje siłę piosenkami ja zwykłą rozmową. Muszę przyznać, że było to dla mnie olbrzymie aczkolwiek miłe zaskoczenie. Poczułam, że tak drobnym dla mnie często najprostszym gestem, mogę zrobić tak wiele...
Po prostu:

,,Czasem to co zdaje się tak proste ma największy sens"

 Myślę,że  cytując słowa umieszczonej w tym poście przez mnie piosenki. Wyczerpałam to co chciałam powiedzieć
















Gwiazdeczko, po prostu. DZIĘKUJE...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk