NIGDY SIĘ NIE PODDAM, BO...

Witam kochani!
Dziś tak jak ostatnio pozytywnie, z małą dawką nostalgii.
Chciałabym oprzeć ten post o piękne słowa, których autorem jest święty Jan Paweł II. Pozwólcie zatem, że przedstawię Wam te słowa a następnie powiem, krótko jak ja je czuje/ odbieram. Miłej lektury.

,, Nigdy nie jest za późno,żeby zacząć od nowa.
Nigdy nie jest za późno by na stacji złych zdarzeń,
złapać pociąg i dojechać do marzeń"

św. Jan Paweł II.







Długo myślałam nad znaczenie tych słów w kontekście mojej osoby i mojego życia. Zrozumiałam,że te słowa mają dla mnie krótki ale bardzo pozytywny i ważny przekaz " NIE PODDAWAJ SIĘ"


Czemu właśnie tak?
Odpowiedź może być tylko jednak. Jeśli kiedykolwiek się poddam, będzie to oznaczało dla mnie tylko jedno:

"UTRATĘ SIEBIE I SWOJEGO ŻYCIA"

Kiedy się poddam wtedy właśnie będzie ,,za późno by na stacji złych zdarzeń złapać pociąg i dojechać do marzeń."

Tego nie chcę wiem, że gdy kiedykolwiek tak się stanie stracę motywację do bycia sobą, Moje życie wypnie mi się z rąk. Nie będę miała siły i ochoty na realizacje swoich marzeń, które dają mi pozytywną energię do życia.

Pozytywny wniosek jest tylko jeden:

NIGDY SIĘ NIE PODDAM,
BO
 ,, Nigdy nie jest za późno,żeby zacząć od nowa.
Nigdy nie jest za późno by na stacji złych zdarzeń,
złapać pociąg i dojechać do marzeń"

Was też o to proszę.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk