Nie bądź niewolnikiem własnego lęku. Bądź ocalonym, jak bohaterowie tego postu.

Witam!!
Proszę przeczytajcie ten post uważnie...

Niedzielny wieczór spędziłam oglądając koncert ,, Gwiazdy dla Ziemi". Jednym z wokalistów występujących podczas koncertu był Tomasz Kowalski vel Kowal. Przyznam, że nie słucham muzyki, którą wykonuje Kowal. Jest mi on bliski, ponieważ też w skutek wypadku porusza się na wózku.

Jednak to nie jedyna cecha, która łączy mnie z nim czy z Moniką Kuszyńską, czy też z Janem Melą.

Wiecie, już że ja jestem na wózku od urodzenie, dlatego mogę powiedzieć, że już na starcie miałam łatwiej. Nie musiałam się godzić z utratą sprawności, poprzedniego  życia. Nie uczyłam się żyć od nowa, w nowej rzeczywistości osób niepełnosprawnych. Ja tak po prostu byłam, jestem i będę 
Dlatego mówię, że jest mi łatwiej.

Wszystkie te osoby na skutek wypadku, musiały poznać siebie i świat na nowo. Jednak jest coś to na zawsze nas połączyło. Żadna z tych osób mimo chwilowego szoku niepoddany się. Monika i Tomek walczyli o to by dalej robić to co kochają. Obojgu się udało wrócili na scene śpiewają. Publiczność ich kocha, oni pokazują, że niepełnosprytność nie jest dla nich przeszkodą. Jestem z nich dumna bo swoim podejściem do niepełnosprawności, robią kawał dobrej roboty. Obydwoje nie wstydzą się swojego stanu, swojej inności. My NIEPEŁNOSPRAWNI JESTEŚMY TACY SAMI- JAK WY ZDROWI!!
Spójrzcie proszę na ,, Kowala" a zrozumiecie, co mam na myśli.

https://www.youtube.com/watch?v=rz91DHJ9hEA

Monika, pokazuje że jest świetną wokalistą, mimo swojego stanu śpiewa koncertuje. Reprezentowała nasz kraj na Eurowizji. Monika udowadnia, że kobiety na wózkach to wspaniałe żony, matki. Pokazując, że niepełnosprawne kobiety, również są PEŁNOWARTOŚCIOWYMI KOBIETAMI!!
Moim zdaniem Monika pomimo wózka wygląda imponująco, kobieco, zgrabnie. Tak moje drogie Panie. MY KOBIETY NA WÓZKACH TEŻ MOŻEMY TAKIE BYĆ!! spójrzcie tylko na Monikę.

https://www.youtube.com/watch?v=VBI8TQXi--M

Jasiek Mela, pomimo braku nogi i ręki zdobył obydwa biegu. Jest założycielem fundacji pomagającej osobą, które na skutek wypadku lub nie potrzebują protez. Można?  Da się ? Trzeba tylko chcieć.

Kiedy zatem nam osobą niepełnosprawnym od urodzenia, nam dla których nie jako jest to normalnością. Spójrzmy proszę na takie osoby jak Jan , Kowal czy Monika.
Nie wiem jak wy, ale jestem z nich bardzo DUMNA. Mogę powiedzieć, że dla mnie jako Jolanty Mazur te osoby są wzorem do naśladowania. Kiedy na nich patrze wiem, że i ja się nie podam, będę dążyć do wszystkich swoich celów, bo przecież mogę wszystko.

Kiedy dopadną Was chwilę zwątpienia zajrzyjcie w te linki

https://vod.tvp.pl/video/sekundy-ktore-zmienily-zycie,odc-16,37655304

https://vod.tvp.pl/video/niepokonani,monika-kuszynska,2579798

https://vod.tvp.pl/video/ocaleni,16052018,36956956





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk