Mój power bank na DZIŚ

Witam.
Dziś u mnie pogoda nie dopisała, dlatego  ja postanowiłam Wam pokazać co od kilku dni daje mi power-a.
Niektórzy z Was uznają, że jestem monotematyczna, ale są takie utwory obok, których nie da się być obojętnym. Jak wejdą w ludzki umysł to ciężko ich się pozbyć. Tak właśnie jest w przypadku mojej osoby i tej piosenki.

Mam na myśli utwór, który podparłam się już w poście pt. Żyje więc dobrze jest... Tyle siły mam... Czasem to co zdaje się tak proste ma największy sens..."

Utwór ,, Tyle siły mam" na czym polega magia tej piosenki polega, na tym że jest ona trochę o mnie i trochę myślę, że o każdym z nas. Posłuchajcie proszę:

Każdy ma w swoim życiu gorszę chwilę, jednak przychodzi moment kiedy należy twardo powiedzieć sobie ,, koniec łez dosyć ich, nie ma już płakać czym.."
Czy nie jest to prawdą??

Jeżeli zamkniemy się w sobie i będziemy tylko użalać się nad sobą i swoim losem to zmarnujemy i tak przecież już mijający/ upływający czas... Tu należy postawić sobie pytanie czy warto??

Czy nie lepiej np:

,, Podnieś głowę i zacząć żyć ?" Jeszcze raz od nowa??
Nadchodzi moment, gdy pojmujesz że: to co najprostsze ma największy sens- czy nie jest tak??


Każdy wie jak to jest podnosić się od nowa kolejny i kolejny raz jednak wtedy zaskakuje nas nasza wewnętrzna siła, której nie wiadomo skąd się tyle bierze. Uświadamiamy sobie że:

,, Koniec łez szkoda ich, czasu też szkoda gdy wciąż gna, a w miejscu stoisz ty..."
Czy to również nie jest prawdą?

Dochodzisz do jedynego winsoku:
,, Żyje więc dobrze jest"- nie ważne co dzieje się
,, Znowu zaskoczyło mnie, że tyle siły mam"

Kończąc zostawiam ty razem link do strony na której znajdziecie ten piękny tekst:
 http://www.tekstowo.pl/piosenka,varius_manx,tyle_sily_mam.html


Może i wy dojdziecie do takich wniosków

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk