Wspólna pasja łączy ludzi- historia pewnej znajomości

Witam!
Znacie mnie już trochę znacie moje pasje. Wiecie również, że uwielbiam ludzi. Uwielbiam rozmawiać i być pośród ludzi. Pewnie zastanawiacie się do czego zmierzam.
Ostatnio dzięki mojej pasji poznaje dużo nowych osób. Wiem, że niektóre z tych znajomości zaowocują badziej, drugiej mniej.

Dziś chciałabym Wam przedstawić kogoś, kto jest dla mnie wyjątkowy. Jesteśmy na początku naszej ,,wspólnej drogi". Ja już dziś mogę powiedzieć, że ta młoda kobietka ma w sobie cechę, która ciągnie mnie do niej  niczym magnez.

Nie powiem Wam czym ujęła mnie ta dziewczyna, bo jeszcze tego nie wiem. Wydaje mi się że jedno z moich ulubionych cech tej dziewczyny jest jej dojrzałość. Właśnie ta cecha w tej kobiecie pozwala mi jej ufać pomimo iż znam się krótko.

Jej piękno polega też, na tym że ,,patrzy sercem. Jako jedna z niewielu osób patrzy i widzi mnie Jolę. Wiem że jest to szczere, że ta młoda kobieta nic nie udaje. Jeśli mogłabym się ,,zabawić w psychologa to wydaje mi się że Dominika nie potrafi udawać, pomimo że jest skryta to udało mi się wyczuć podczas naszych rozmów. Myślę, że również ta szczerość i prawdomówność Dominiki sprawia, że tak dobrze nam się rozmawia. Wiem, ze wszystko co mówi Domi jest szczere, przemyślane, wyważone. Taka właśnie jest ta kobietka.
Lubie Ciebie też za to że jesteś kolejną osobą, która ma piękną dusze.
Twoje wewnętrzne piękno to wrażliwość. Tak rzadka u ludzi w Twoim wieku. Dbaj o to proszę.

Wiem, że Twoje życie nie było łatwe i nadal nie jest. Rozumiem też że dlatego będę musiała pracować trochę dużej na twoje stu procentowe zaufanie. Jednak wiedz Dominiko, że się nie poddam. Jednak gdybym kiedykolwiek zrobiła lub powiedziała coś nie tak, mam nadzieje, że mi to powiesz, proszę Ciebie o to już teraz. Dlatego, że coś mówi mi iż nasza znajomość nie jest chwilowa i związana tylko i włącznie z naszym ulubionym artystą. Kobieca intuicja mówi, mi że to będzie coś trwalszego i silnego, bo już teraz lubię gdy do mnie piszesz. Pytałaś mnie dziś skąd tyle we mnie optymizmu. Nie wiem taka po prostu jestem.  Mój uśmiech i pozytywna energii. Jest we mnie też dlatego, iż zdaje sobie sprawę z tego, że świat i ludzie mi bliscy właśnie takiej mnie potrzebują
Ty Droga Dominiko jesteś jedną z tych osób i na prawdę ciesze, się że połączyła nas wspólna pasja jaką jest przecudna muzyka. Tak cudna jak Ty i Twoja dusza.

PS. Dominika wiem, że to czytasz to widz, że pisząc ten tekst słucham naszej ulubionej piosenki a Ciebie zapytam czy wiesz, która to?? ;-)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk