Serca nie da się oślepić. Patrząc sercem widzisz więcej

Witam niedzielne pogodne przedpołudnie.
Przepraszam, że ostatnio mnie tu nie było. Szukałam czegoś co mogłoby mnie zainspirować. Czy znalazłam, nie mam pojęcia. Wy to ocenicie, będzie to kolejna muzyczna podróż dla mnie i mam nadzieje dla Was.
Miłej lektury.

Piosenka o której dziś Wam opowiem, pozwoliła mi zobaczyć pewien fakt. Zrozumieć społeczeństwo  (w pewnym sensie )
Tłumacząc co mam na myśli. Wiecie czemu ludzie tak łatwo stygmatyzują nas osoby niepełnosprawne. Utwór ten pozwolił mi to w pewnym stopniu zrozumieć. Jak mówią słowa tego tej piosenki ludzie patrzą na nas oczami a wtedy ,, oślepia" ich niepełnosprawność. Powodując ich zamknięcie  czyli ,,oślepienie wieczne"

Osoba ,, oślepiona wiecznie" zawsze będzie w mnie widziała obywatela, kobietę gorszej kategorii. Nie pomogą tu nawet moje zapewnienia, że poza moją ,,szybą" nic mnie nie różni. Mam takie same prawa i obowiązki jak każdy inny człowiek. Ja po prostu  jestem taka sama.

Zatem czy jest na to jakaś recepta, rozwiązanie?

Odpowiadając proszę, abyście nie oceniali mnie przez moją powierzchowność (czyli wygląd, sposób poruszania)
Patrząc na mnie spróbujcie spojrzeć na mnie, nie oczami a sercem dlaczego tak. Kiedy ,, oczy zostaną oślepione" nie pozwólcie na to aby zostały ,,oślepione wietrznie". Spójrzcie sercem a pozwoli Wam to widzieć więcej. Zobaczycie mnie i przed wszystkim mnie. Dlaczego tak się dzieje, bo patrząc sercem, możecie zobaczyć moją ,, duszę".
Serca nie da się ,, oślepić".

Gwarantuje Wam, że jeśli nie pozwolicie sobie na patrzenie, na różnice międzyludzkie tylko i wyłącznie oczami. Znajdziecie w ludziach na pozór różniących się fajnych przyjaciół, bratnie dusze. Zwyczajnych ludzi.
Reasumując proszę patrzmy sercem,

,,Tylko gdy patrzysz sercem potrafisz widzieć więcej, tylko gdy patrzysz sercem więcej zobaczysz, tylko gdy patrzysz sercem  światła nie zgasisz"

Czy słowa w słuchanym przez mnie utworze są prawdziwe. Sami poddacie to ocenie. ja nie jednokrotnie przekonałam się że Tak.

Jak zawsze zostawiam wam link do mojej inspiracji. Proszę zwróćcie uwagę na refren a zrozumiecie co chciałam powiedzieć tym postem

https://www.youtube.com/watch?v=JCXul6h_P24&start_radio=1&list=RDJCXul6h_P24

Niestety znalazłam tylko taką wersję

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk