15.06 pewna refleksja i pewna piosenka

Witam!
Dziś pewna szczególna dla mnie data. Nie są to co prawda urodziny, ale towarzyszy mi pewna refleksja.

,, Dobrze mi ze sobą z moim życiem, chorobą."
Mogę powiedzieć, że jestem w dobrym momencie mojego życia.

Pewnie zastanawiacie się nad tym co mnie nakłoniło do tego typu stwierdzenia. Sama nie wiem jakoś tak przypadkiem zdałam sobie sprawę wczoraj, że moje życie można porównać do piosenki pod tytułem ,, Tęcza" S. Grzeszczak.

Teraz mój los się odwrócił, wyrównał bilans zysków i strat. W moim życiu pojawiła się wymarzona tęcza po burzy, która koloruje mój świat milionem barw.

Jest mi z tym bardzo dobrze, nigdy nie byłam tak spokojna tak  pewna samej siebie i swoich decyzji. Nigdy tak twardo nie stałam na Ziemi.
,, Idę dalej tą samą drogą- do tych samych miejsc"

Jednak ja jestem inna. Spokój jaki gości w mojej duszy sprawił, że przestałam odczuwać ciśnienie, na to aby znaleźć miłość.  Jestem silniejsza. Jestem sobą, właśnie takiej siebie szukałam.
Chodź dalej nie wiem, gdzie podążają mego losu kolej. Wiem, że jeśli dalej będę tak świadoma i pewna siebie dam sobie radę ze wszystkim.

Wszystko co opisałam powyżej sprawia, że mogę powiedzieć o sobie, iż jestem ....

Dokończcie tą myśl sami, ja boje się to powiedzieć głośno. Nie wiem co dla mnie szykuje los dlatego nie powiem tego sama, aby nie zapeszyć.

Jak zawsze zostawiam Wam link do piosenki 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk