...,, układanka nazwana życiem stanowiła całość."

Hejka

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o czymś co dokucza mi od kilku dni. Pewnie zastanawiacie się co to takiego. Skoro mówie i uważam się za osobę szczęśliwą. Tak jest jestem osobą szczęśliwą, mam cudną pasję i przyjaciół a wszystko to daje mi power-a do życia.

Jednak jest coś co pozwoliłoby mi poczuć się w stu procentach poczuć się spełnioną. Uczuciem, o którym mówię jest miłość tego mi brakuje, aby ,, układanka nazwana życiem stanowiła całość.

Pragnę być kochana i kochać. Czuć się wspierana i wspierać. Chciałabym w końcu zostać przytulona i zapomnieć na chwilę o ,, całym świecie"

Chcę wierzyć w to że jeszcze kiedyś mnie to spotka. Jednak z dnia na dzień wiara gaśnie a uczucie osamotnienia zadomawia się w mojej duszy coraz bardziej.

Coraz częściej zadaje sobie pytanie wyśpiewana w jednej z piosenek. Wykonywanych przez artystę, którego słucham. Brzmi ono tak ,, Gdzie jest ta siła i skąd ją brać?"

Przepraszam moich przyjaciół szczególnie Ciebie Gwiazdunio za chwilę zwątpienia w miłość. Jednocześnie zapewniam Cię, że mimo utraty wiary w to, że ,,wkrótce ujrzę znów kogoś kto mnie do tchnie pięknem słów..."  ( tak tak mówię słowami piosenek i słucham właśnie tych piosenek. Właśnie to powinno być dowodem na to że nic mi nie jest dla tych, którzy dobrze mnie znają)Tylko po prostu ostatnio czuje się bardzo samotna. Ty pokazałaś mi że moje emocję mogę przelać na papier więc właśnie to robię. Takie teraz towarzyszą mi emocję.

Emocję był są i będą dużą częścią mojej wrażliwej duszy teraz są one takie za chwilę będą zupełnie inne. Nie martw Cię się :-*

Pozdrawiam Wasza J...
Ps. Dla lepszego odbioru tego tekstu zostawiam Wam cudownego ,, zakochanego i kochającego misia"

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk