Post Nr. 50 !!!!

Moi drodzy!

Jak widnieje w tytule posta jest to post ni mniej ni więcej 50-ty.

Dlatego właśnie teraz kilka słów ode mnie dla Was.
Chciałabym Wam w tym wyjątkowym dla mnie poście PODZIĘKOWAĆ za to, że byliście ze mną i z tym blogiem przez te 50-ąt postów. Mam nadzieje, że będziecie przez wszystkie kolejne.

WŁAŚNIE DLA WAS WARTO TWORZYĆ TO MIEJSCE.

Dziękuje za każdy odzew z Waszej strony. Mam nadzieje, że to miejsce (blog) stał się dla Was miłą odskocznią od życie codziennego.

Dziękuję Wam, za to że mogę z Wami dzielić każdą moją emocję. Chciałabym, aby dla Was było to tak ważne i miłe jak dla mnie.

Dziękuje Wam, za to że mogę Wam się pokazać, z każdej strony.Mam nadzieję, że każdy z Was znajduje na blogu coś dla siebie, bo nie tworze go tylko, po to aby móc Wam pokazywać siebie, ale także dlatego abyście to Wy znajdowali tu siebie.

Dziękuje za wszystkie odsłony na blogu i za każdą osobno. Muszę przyznać, że liczby odsłon mile mnie zaskakują.

Miejsce to istnieje dzięki Wam i tak będzie dalej jeśli tylko będziecie chcieli czytać moje teksty, poznawać mnie, moje emocje i uczucia.

Kończąc JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI.

Ps. Róże są dla Was, powinno ich być PIĘĆDZIESIĄT ;-) :-* 
Jeśli wśród czytelników jest osoba, która chciałaby mnie poznać bliżej zapraszam na mojego facebook-a 
https://www.facebook.com/jola.mazur.146

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk