Miejsce o różnych kolorach- kolorach moich emocji

Witam Moi Drodzy !!

Zapewne pamiętacie post pt. ,, Człowiek bez miłości podpisujący się jako Jola Mazur". Wiem, że na niektórych z Was zrobił on spore wrażenie. Dlatego dzisiejszy post może być dla Was zaskoczeniem, szokiem. Pozwólcie mi jednak wyrazić myśl, do której zainspirowała mnie jedna z bohaterek oglądanego przez mnie serialu.
Przytoczę teraz fragment dialogu po między ową bohaterką a jej serialową matką:

,, Mamo zimno mi... Tam w środku mi zimno i boje, się że tak już zostanie"

Słowa te bardzo  mnie poruszyły dlaczego i dlaczego poniekąd są one dla mnie nawiązaniem to wyżej wspomnianego postu.
Posłuchajcie.

Mam wrażenie że słowa te mogą poniekąd być związane z moją osobą, od jakiegoś czasu towarzyszy mi wrażenie, że jeśli chodzi o miłość. Wszytko co piękne już się stało i nie wróci. 
Jak widzicie to oznacza, że byłam już kiedyś zakochana, szczęśliwa.
Jednak to było kiedyś,dlatego ja też mogę powiedzieć, że ,, Tam w środku jest mi zimno"

Czy boje, się że tak już zostanie?

Jasne, bo kto nie boi się samotności. Chyba nie ma takiego człowieka. Nie oznacza to jednak, że żyje ,,jak robot" i że nie mam marzeń co sugerował mi ostatnio jeden z moich czytelników.

Nie uważam się również za człowieka potrzebującego ,, fachowej pomocy" co również zasugerował mi ten sam odbiorca bloga. Dlaczego tak uważam?
Dlatego, że jestem człowiekiem, który cieszy się z tego co ma. Mam wiele.
Mam marzenia, które spełniam, mam przyjaciół, którzy mnie wspierają mam cudowną pasję, której realizowanie daje mi wiele radości. Samorealizuje się po przez tworzenie tego bloga. Cieszy mnie każdy post- jego pozytywny odbiór. Właśnie to przynosi mi poczucie spełnienia.
Cieszy mnie, każdy dzień mojego, życia bo każdy z nich chodź zwykły jest niezwykły. Tak bardzo bardzo mój.

Kończąc JESZCZE RAZ ZAPEWNIAM WAS, ŻE NIC ZŁEGO SIĘ ZE MNĄ NIE DZIEJE. Blog ten służy mi nie tylko do realizowania jednej z moich pasji jaką jest pisania, ale także i przede wszystkim do przekazywania WAM ( czytelnikom) MOICH EMOCJI, których jak wiecie mam dużo.
Pozwólcie zatem, aby to miejsce (blog) miało różne kolory- wszystkie kolory moich emocji.
Następnym razem nie musicie się martwić.
Pozdrawiam Wasza J. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk