Ja Jola M...Jeszcze wierzę i trwam czekając na...

Witam!!!

Pozwólcie, że przedstawię Wam kolejną moją inspirację. Jest to po raz kolejny piękny utwór muzyczny. Jednocześnie tak ładnie się składa, że będzie to kolejne nawiązanie do postu pt. 
,, Człowiek bez miłości podpisujący się jako Jola Mazur"

Zatem przeczytajcie proszę.

Wiecie, czemu przekaz wyżej wymienionego przez mnie postu był tak negatywny. Ja już wiem. Stało się tak dlatego, że pomimo chwilowego zwątpienia w miłość i jej piękno. ,,Jeszcze wierze" że ją spotkam jak śpiewa artysta w mojej inspiracji. Dlatego też w chwili obecnej moja ,, dusza płacze " bojąc się samotności i wszystkiego tego co z nią związane. Dzieje się tak po mimo tego, że ja sama tego nie chcę. Teraz jestem sama w mojej ,, duszy króluje pusta i bardzo boje się tego, że nigdy już nie powiem szczerze prawdziwie KOCHAM. 
Fakt ten powoduje, że wspomnienia wszystkich pięknych dni, które już za mną mimo że piękne może nawet najpiękniejsze jakie mam ,, ranią mnie jak nóż".
 Dlatego też do ludzi mówię, że nie wierzę w miłość, choć troszkę mija się to z prawdą. Nie do końca wiem czemu tak robię może to forma obrony przed samotnością, może to forma ,,ucieczki przed samą sobą". Po prostu nie wiem...

Jednak mimo wszystko, ja żyje i nie pozwolę aby moje życie zamieniło się w ,, komedie pomyłek". Nie podam się i głośno mówie tak jak robi to artysta w pięknej słuchanej własnie przez mnie piosence.

,, Jeszcze wierzę, że cię spotkam i ciągle trwam choć jestem sama"

Zostawiam Was z tym fragmentem, oraz moim zapewnieniem że nigdy nie przestanę wierzyć w miłość i to, że w końcu będę mogła kochać i być kochaną. Właśnie miłość i stu procentowe bycie sobą daje nam ludziom spełnienie, szczęście i zadowolenie. Dla tego właśnie warto czekać na miłość i w nią wierzyć. Ja nigdy się nie poddam- to mogę Wam OBIECAĆ.

Zamieszczam link do mojej inspiracij, aby łatwiej było Wam się przekonać, że ,, natchnienie" wzięło się tylko i wyłącznie z owej piosenki. 
https://www.youtube.com/watch?v=uokVmk31qtE
Naprawdę nie macie powodu, aby martwić się o moją psychikę. Ona ma się świetnie. 

Ps. Dalej kocham pewną osobę, ta miłość pozwala mi życzyć tej osobie z całego serca i szczerze aby znalazł swoją drugą połówkę i był szczęśliwy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk