Z kobietami o kobietach i dla kobiet- zaległy 8.03 :-) :-*

Moje Drogie Panie, ponieważ w czasie gdy mnie nie było przypadał ósmy marca z tej okazji. Kolejny post, dziś chciałabym Was (kobiety ) zapytać.

Czym dla was jest kobiecość?
Czy Waszym zdaniem piękno kobiety to tylko piękno zewnętrzne?

Odpowiadając na te dwa pytanie powiem Wam, że dla mnie piękno każdej kobiety leży w jej duszy, dlaczego właśnie tak.  Dlatego, że ja kieruje się zasadą ,,nie oceniania książki po okładce"
Nie kiedy bywa tak, że kobieta zadbana,może być niesympatyczna, może mieć naturę narcystyczną, czyli być osobą głęboko zapatrzoną w siebie i swoją urodę. Natomiast kobieta mnie atrakcyjna fizycznie, może być osobą rzewliwie nastawnią do świata i ludzi ze swojego otoczenia.
Ja nie mówię, że to jest regułą, bo oczywiście może zdarzyć się zupełnie odwrotnie. Usiłuje tylko powiedzieć, że każda kobieta ma prawo, aby nazywać się piękną, aby czuć się piękną. Powinnyśmy czuć się piękne przede wszystkim dla samych siebie. Dla mnie samej osobiście ważniejsze jest moje własne samopoczucie i to jak ja czuje się sama ze sobą. Jeśli akurat mam ochotę cały dzień chodzić w piżamie, to zupełnie nie obchodzi mnie to jak to przyjmie moje otoczenie. Mi ze sobą ma być dobrze anie wszystkim innym do okoła.
Większość z Was pomyśli sobie pewnie teraz, że właśnie wykazuje cech osobowości narcystycznej. Nie dokończa się z tym zgodzę. Moim zdanie ten wyżej wymieniony przykład to nic innego jak zdrowy egoizmy. My kobiety mamy to do siebie, że uwielbiamy myśleć o całym świecie a dopiero na samym końcu o sobie.

Czy nie prawda?

A  zatem moje Panie kolejne pytanie. Co się stanie jak raz do roku zrobicie sobie dzień
 ,, zdrowego egoizmu" pomyślicie tylko i wyłącznie o sobie?
Gwaratuje Wam, że ,, świat się z tego powodu niezawili". Wy natomiast zrozumiecie co chciałam Wam przekazać tym postem, bo jeśli pomyślicie przez ten dzień o sobie. Zadbacie o siebie to poczujecie się piękne same dla siebie, anie dla kogoś.

Post powstał 8.03.2017 godzina 16.14


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk