,,SuuperPanowie" w moim małym ,, babskim" światku- zaległy 10.03

Podczas mojej nie obecności na blogu. Obchodzone było jeszcze jedno święto, które nie jako wymaga chodź odrobiny uwagi i miejsca na moim blogu. Mówię teraz o dniu mężczyzny. Tak Tak drodzy Panowie to Wasze Święto, dlatego w tym miejscu Wszystkiego Naj Naj Lepszego
Natomiast wszystkim czytelnikom  bloga chciałabym tym postem przekazać, wszystko to czego ja osobiście nauczyłam się od Panów, a także wszystko to co poczułam dzięki obecności Panów w moim życiu.

Relację damsko- męskie, nadają memu życiu całkiem ciekawego smaczku pikanterii. Sprawiają, że ma ono takie same barwy jak życie moich zdrowych koleżanek.

Panowie a w szczególności jeden ( Kto? Jak ? Gdzie i kiedy? Pozwólcie, że zostanie to moją tajemnicą). Nauczył mnie samoakceptacji, czemu jest to dla mnie tak ważne. Odpowiedź jest bardzo prosta. Kiedy zaczęłam akceptować siebie taką jaką jestem. Otoczenie również zaakceptowało mnie w stu procentach. Nawiązywanie nowych relacji, więzi stało się łatwiejsze, kontakt z ludźmi stał się dla mnie przyjemnością. Stan samoakceptacji pozwolił mi poznać i pokochać świat i ludzi na nowo.

Kolejny Pan obecny w moim życiu pokazał mi, że facet może być fantastycznym kumplem.  (Kto ? Kiedy  Jak i gdzie ? Tajemnica) .
Drogie Panie czy wiecie, że z facetem można rozmawiać jaki wybrać fason sukienki lub kolor?
Można dzielić z nim swoje radości, smutki. Prawda, że to jest piękne? Moje drogie życzę Wam takiego kumpla, bo taki kumpel to- SKARB!!!

Kolejny Pan nie jako dla mnie ważny ( Kto? Jak? Gdzie i kiedy ? Wybaczycie, mi ale to kolejna tajemnica)
Otworzył mi oczy na pewien niezaprzeczalny fakt. Pozwolił mi obalić mi jakoby kobieta była istotą bardziej wrażliwą niż mężczyzna.
Drogie Panie są na tym świecie emocjonalni Panowie. Potrafiący nawet przekazać te emocję innym. wrażliwość tego Pana w gorszych chwilach mojego życia, pozwala mi na oczyszczenie  duszy ze wszystkich gnębiących mnie trosk.

Mam nadzieje, że po przeczytaniu tego postu. Zrozumiecie drogie Panie, że Panów po prostu nie może zabraknąć w naszym ,,babskim " świecie i że warto ich czasem docenić.
post powstał 10.03. godz. 11.27.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk