Krótki post dla tych którzy za mną tęsknią. Tak jak ja tęsknie za Wami

Witam tak jak wspominałam wcześniej od jakiegoś czasu jestem na turnusie. Mam słaby dostęp do internetu.

Dlatego dziś krótko co u mnie. Pobyt jest całkiem fajny poznałam dużo sympatycznych ludzi. Czyli skutecznie powiększam grono swoich znajomych i czytelników bloga. Fakt ten bardzo mnie cieszy. Powodem do zadowolenia jest również stan mojego kręgosłupa . Mam świadomość tego, że idealnie już nie będzie. Uśmiech na mojej twarzy wywołuje brak przewlekłego uciążliwego bólu.
Widzicie nawet tu znajduje odrobinę optymizmu. Dlaczego tak ponieważ nawet tu kieruje się dewizą, że pozytywne myślenie leży w naturze każdego człowieka. Nie zapominajcie o tym proszę.

Kończąc podaje garść informacji do domu wracam 22 marca. Nie zapomniałam o Was. Systematycznie tworze dla Was nowe posty. Powinnam je Wam zacząć pokazywać 23 maraca.
Tęsknie za Wami bardzo.

Zapraszam na bloga i w najbliższy piątek. Pozdrawiam z malowniczej pięknej i zimowej Czarnieckiej góry Wasza J. :-*

fot. Przedstawia widok z okna mojego pokoju

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk