Kiedy Jola poznała Beatę

Jak Wam nie dawno wspominałam, byłam w sanatorium. Poznaje tu dużo różnorakich ludzi. Wśród nich jest jedna niesamowita kobietka.
 Pragnę Wam przedstawić kolejną wyjątkową dla mnie osobą. Beatka, bo to o niej mowa czym mnie ujęła. Myślę, że cudownym uśmiechem, ciepłem jakie mi okazuje.
Jednak jest coś jeszcze co bezgranicznie lubię w Becie. Uwielbiam w niej zainteresowanie moją osobą. Pierwszy raz ktoś powiedział, mi że mam fajne hobby. Dlatego, że dzięki tej pasji mam siłę oraz chęć do życia. W tym miejscu muszę się do Ciebie zwrócić Beatko :
,, Tak rozgryzłaś mnie dzięki J... i jego muzyce teamowi .Poczułam, że żyje dostałam kopa power-a."
Dobrze kochana to miało być o Tobie i dla Ciebie. Dlatego pozwól do sedna. Muszę Tobie powiedzieć, że podziwiam Cię za twój wewnętrzny spokój.
Właśnie tego spokoju chciałabym się od Ciebie trochę nauczyć bo jak już zauważyłaś ja tak nie potrafię.
Muszę Ci powiedzieć, że uwielbiam kiedy wieczorem przychodzisz mi pomóc wdrapać się na nasze, jak że wygodne łóżka ( mam nadzieje, że to czytasz i wyłapałaś ironię tej wypowiedzi?? :-) ). Dla Ciebie pewnie jest to normalny punkt wieczoru, dla mnie natomiast jest to coś wyjątkowego dlaczego. Wiem, że te kilka minut poświęcisz tylko mi nie ważne, że ja zadaje mnóstwo pytań. Czuje się wysłuchana zapiekankowa i bezpieczna w tym całym chaosie, który tu panuje. Wszystko dzięki Tobie i tym kilku minutą każdego wieczoru.
Dziękuje Ci również za propozycję kolejnego wspólnego pobytu. Kiedy mi ją złożyłaś poczułam, że ja też jestem dla Ciebie w pewien sposób ważna. Fajnie by było, gdyby udało się to zrealizować.
Wiesz co jeszcze w Tobie podziwiam, to że przyjmujesz, życie takim jakim ono jest. Jesteś zadowolona z pracy rodziny tego co masz, tego co udało się Tobie osiągnąć swoją pracą.
Kończąc Beti chciałabym poprosić Cię o to żebyś się nie zmieniała. Nie poddawaj się Kochana Walcz o swoje zdrowie. Gra jest warta świeczki. Pragnę Ci również podziękować za całą rzeczowość i serce okazane mojej osobie. Mam nadzieje, że nie byłam zbytnio uciążliwa??
Jeszcze raz Wielki dzięki i Wielki Buuuziak.
19.03.2018r. godz. 17.14

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk