Malując słowami mój własny obraz miłość

Dziś 14 lutego czyli dzień zakochanych. Właśnie dlatego chce Wam przedstawić moje spojrzenie a zarazem pragnienie miłości.
Miłość to dla mnie, najpiękniejsze uczucie jakie może spotkać dwójkę dorosłych ludzi.  Miłość czym ona tak na prawdę jest? Pytanie to nie ma jednoznacznej odpowiedzi- ilu ludzi tyle spojrzeń na miłość. Moje przedstawia się w następujących czynnikach składowych:
Miłość to wzajemne zaufanie czemu akurat ono, bo jeśli między dwójką bliskich sobie ludzi nie będzie zaufania. Nie będę oni wstanie stworzyć trwałego dojrzałego związku.
Skoro mowa o dojrzałym i trwałym związku nie istnieje on dla mnie bez odpowiedzialności. Dlaczego tak? Moi zadaniem osoby będące w związku kochające się, ufające sobie powinni być świadomi, że odpowiadają za siebie nawzajem.
Kolejnym czynnikiem tworzącym prawdziwą miłość jak dla mnie jest akceptacja. Pewnie większość z Was pomyśli sobie teraz, że wynika to z mojego stanu. Nie przeczę coś w tym jest. Jednak ogólnie uważam że bez obopólnej akceptacji partnerzy nie będą w związku szczęśliwi. Jeśli nie osiągną szczęścia nie będą wstanie prawdziwie kochać.
Wzajemna wyrozumiałość- musimy znać i rozumieć swoje potrzeby. Wyrozumiałości moim zdaniem ściśle wiąże się z kolejnym czynnikiem miłości.
Jest nim wsparcie- partner/ partnerka musi czuć, że może liczyć na wsparcie ukochanej osoby nie zależnie od sytuacji w jakiej się znajdujemy.
Dojrzały związek ( miłość) powinny nam dawać również poczucie bezpieczeństwa, spełnienia, szczęścia.
Prawdziwy związek jest dla mnie związany ze szczerością. Będąc kochaną i kochając, nie możemy się okłamywać. My mamy prawo do prawdy jak i nasz partner/ partnerka.
Miłość to również brak tajemnic, jeśli kiedykolwiek będę w związku (zakochana). Chciałabym aby bliska mi osoba potrafiła powiedzieć mi wszystko.
Miłość i związek to również sztuka kompromisów. Czyli tak na prawdę wspólna praca nad sobą swoimi wadami. Sztuka kompromisów to nie kiedy ona buduje  szczery, prawdziwy oraz trwały związek.
Oczywiście miłość to również potrzeba bliskość ze strony ukochanej osoby.
Przede wszystkim miłość to dla mnie to uczucie: prawdziwe bezgraniczne i bezinteresowne.
Tak właśnie przedstawia się mój ,, obraz miłości". Proszę Was jednak, o to abyście nie traktowali tego postu jak recepty na miłość. Bądź też udany związek. Takiej recepty nikt Wam nie da, bo jej po prostu nie ma.
Wszystkim zakochanym czytającym mojego bloga, życzę dużo dużo miłości. Nie tylko w tym wyjątkowym dla Was dnia, ale i przez całe życie.
Natomiast tym (nie) zakochanym czyli również sobie życzę abyśmy w końcu znaleźli swoją miłość.

Komentarze

  1. Ahh ta miłość :) ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ,,ach ta miłość" różne barwy ma. Mam nadzieje, że opowiadanie się podobało? Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Zachęcam do dalszego odwiedzania bloga.

      Usuń
    2. Hmm miłość .Piękne słowo ktòre powinno dawać radość szczèście..ale czy tak zawsze jest ?nieraz kocha sie kogoś a z tym idzie w parze wielki bòl.Bo druga połowa nieodwzajemnia tej miłości a może nawet jej nierozumie.Czasem trzeba wielu lat by ta miłość kiełkowała nie raz musi sie wiele po drodze wydażyć by zrozumieć i fo strzec tę prawdziwą miłość.Pytanie czy Warto o nią walczyć ?..jasne że warto bo ta dojżała miłość daje piękne owoce. 💕

      Usuń
  2. Upss ale narobiłam błędów przepraszam 😦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga A.... Błędami się nie przejmuj. Ja też je robię. Tak doskonale wiem Kim jesteś. Nie zdradzę tego jednak. Suuper nazwa świadczy o tym, że ty również masz spory dystans do siebie. Podziwiam i pozdrawiam :-*

      Usuń
  3. I tu trzeba powiedzieć .Wspaniała Jolcia która potrafi dać każdemu ciepłe słowo czy uśmiech.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk