Banał a może jednak nie... Piękno życia zależy od nas samych

Pamiętacie post pt. ,, Dzień pozytywnego myślenia- prywatny przepis na pozytywną energię". Zabrakło tam jednego małego elementu, dlatego dziś mała riposta. Zabrakło tam Was moi drodzy czytelników tego skromnego bloga, osób bardziej lub mniej mi znanych. Wszystkie ciepłe opnie na temat tego bloga i moich opowiadań, sprawiają, że pisanie przynosi mi jeszcze większą frajdę. Daje mi swoistego power-a na każdy kolejny dzień. Za co podziękowania należą się tylko i wyłącznie Wam.
W tym miejscu pozwolę sobie na odrobinę prywaty POZDRAWIAM PEWNĄ ,, N..."
,, Mam Nadzieje że znajdziesz na tym blogu za każdy razem coś innego, coś przez co poznasz mnie na nowo i może troszeczkę bliżej, oraz coś co pozwoli Tobie dalej ładować baterię"

Nawiązując do owej riposty pragnę Wam jeszcze przypomnieć, że pozytywna energia leży w naturze każdego z nas i to kiedy i jak ją wykorzystamy to tylko nasza osobista inicjatywa.  Nie chcę się wymądrzać, bo to nie leży w mojej naturze.  Jednak taka jest prawda, jeśli już jesteśmy na tym świecie oznacza, to że ,, Nasze" życie jest piękne i warto z niego wsiąść tyle ile się da. Nawet jeśli teraz w tym momencie życia wydaje, się Wam że to pusty banał i nie macie na nic siły. Proszę Was o to abyście uwierzyli w ten właśnie banał, bo mi samej moje życie w pewnym momencie dało
,, pstryczka" w nos i za pośrednictwem kilku osób pokazało, że może być PIĘKNE. Na dzień dzisiejszy zupełnie nie istotne, jest to że posiadam ,, swoją prywatną szybę" po przez którą niejednokrotnie postrzegało mnie otoczenie  ( Ci którzy regularnie śledzą tego bloga wiedzą co kryje się za ową szybą i skąd wzięło się to nie typowe określanie mojego wózka . Tak tak szyba to wózek a określenie wzięło się z pewnego musicalu)
Obecnie nawet z pozoru szarość życia codziennego wydaje mi się czymś niezwykły, bo przecież każdy zwykły dzień można zmienić w niezwykły.
To zależy tylko od Nas ;-)  

Ps. Mam nadzieje, że uda mi się przygotować coś dla Was na Walentynki. Czekajcie cierpliwie i dajcie mi odrobię czasu na zebranie myśli
Pozdrawiam Wasza J...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk