,, Znalazłam przyjaciół- poznałam samą siebie"

Będąc Nastolatką wkraczającą w życie byłam osobą niepewną swojej wartości. Ta niepewność wynikała z faktu mojej niepełnosprawności. Wtedy właśnie powstało opowiadanie. ,, Przyjaciel potrzebny od zaraz. Miało ono mi pomóc zaakceptować samą siebie i pomóc mi zrazem nabrać pewności siebie a co za tym idzie zrozumieć  własną wartość.
Musiałam do tego dojrzeć, aby zrozumieć, że powiedzenie, iż to ,, Nie szata zdobi człowieka" to szczera prawda. Dziś mogę powiedzieć również, że ,, Nie ocenia się książki po okładce" Teraz kiedy idę ulicą czy to z przyjaciółmi czy z rodziną. Nie czuje się już jak na celowniku. Czy to oznacza, że ludzie już na mnie nie patrzą, nie przyglądają mi się? Niestety muszę powiedzieć, że patrzą i patrzeć dalej pewnie będą. Zatem co uległo zmianie właśnie to, że przez te kilka lat poznałam kilka fajnych osób , których obecność sprawia i sprawiać będzie że dochodzę do wniosku, który może wydać się stary i oklepany,, Niepełnosprawność to stan ducha"
Ludzie, którzy mnie wspierają dają mi tyle radości z życia pokazują, że mimo wszystko muszę żyć mogę spełniać swoje marzenia.
Myślałam, że gdy będę zmuszona skończyć szkołę przyjdzie mi zostawić za sobą ustalony porządek dnia związany właśnie z obowiązkami szkolnymi. Nie odnajdę się w ,, nowej" rzeczywistości, bałałam się samotności, bałam się załamania. Wszystkie moje obawy jednak pozostały , tylko obawami czemu tak się stało? Odpowiedź jest prosta. Dalej mam przyjaciół a oni skutecznie pokazują mi że nawet siedząc w domu zwykły szary dzień można zmienić w niezwykły. Odpowiedz jest banalnie prosta i nie chodzi tu o obecność fizyczną tych osób. Chodzi o moje własne podejście do życia, staram się być pozytywnie nastawiona do świata, uśmiechać się do każdej minuty mojego życia. Pamiętajcie że to jakie nasze życia ma smak jaką posiada barwę w dużej mierze zależy od nas samych a nie na przykład od miejsca, w którym w danym momencie się znajdujemy. Jeśli mimo wszystko zdarzy się tak że pomyślisz rana że nie masz po co wstać z łóżka. Pomyśl, że jeśli nie podniesiesz się dla siebie, warto to zrobić dla Przyjaciół. Jeśli dalej będzie Ci ciężko uwierzyć w siebie i swoich osobistych przyjaciół.
 Przypomni sobie proszę moje opowiadania pod tytułami :

,, Dziewczyna o pięknej duszy" Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI kierowane w stronę adresatki
,, Dzięki nim wiem że warto..." Dziewczyny po prostu suuuper że Was Mam
, ,P do  kwadratu czyli historia prawdziwej przyjaźni" Wielki buziak dla adresatki

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk