Kolejny ,, Fragment układanki " o przyjaźni

Madziuniu słucham sobie właśnie mojego ulubionego musicalu. Jak już wiesz zmusza on mnie do myślenia. Tym razem moje myśli pobiegły w twoim kierunku, czemu akurat tak , a no może dlatego, że mimo tego że utrzymuje kontakt to jednak troszkę mi się za Tobą tęskni. Pewnie zastanawiasz się dlaczego (bo przecież Ty jak sama o sobie mówisz masz paskudny charakter)
Ja jednak mówie Tobie pewnie nie pierwszy i nie ostatni raz. Nie jest z Tobą tak źle wręcz przeciwnie lubię Cię taką jaką jesteś. Zawsze się uśmiecham jak o Tobie mówię czy nawet myślę. Uwielbiam Cię za cechę, której nie rzadko mi brakuje. Pewnie myślisz o co mi chodzi już odpowiadam. Magdo ma droga masz zajebiście twardy tyłek i bieda temu, kto zajdzie Ci za skórę. Tak słonce ja tego nie potrafię. Jestem za dobra, ale wiem, że jak się ,, przejadę na swoje dobroci. To wiem że mam moje własne ,,koło ratunkowe"  w postaci twojej osoby. Pewnie jesteś teraz trochę zdziwiona, bo na co dzień próbuje udawać gruboskórną, ale wiesz kochana, że to tylko maska, żeby łatwiej było przyjmować kolejne razy jakie szykuje dla mnie los. Właśnie w tym miejscu jest pora na to aby wysłać w twoim kierunku ,, Piękne Dziękuje " za wsparcie jakim byłaś dla mnie gdy zgasła nasz wspólna ,, Gwiazda" Mam nadzieje, że nasz osobisty ,, Anioł" jest z nas choć troszeczkę dumny i wyobrażam sobie teraz, że uśmiecha się tak cudnie jak robiła to zawsze.
Wracając jednak do Ciebie to mam nadzieje, że przyjaźń z Tobą pozwoli mi chodź trochę nabrać ,,grubej skóry" tak abym nauczyła się zdrowej asertywności i zdeka zdrowego egoizmu. Może to właśnie pozwoli mi raz na zawsze uciąć historię z D... Póki co jednak nie jestem na to jeszcze gotowa, mam nadziej, że mi to wybaczysz. Nie mam pojęcia czego Ty mogła byś się nauczyć od mnie, dlaczego. Odpowiedź jest dla mnie prosta Ty jesteś tak fajną odważną nie zależną osóbką, że życie ci już naprawdę nie straszne. Jestem pewna, że poradzisz sobie ze wszystkim tym co cię w życiu spotka. Osobiście mam nadzieje,że więcej będzie dobrego niż złego, bo zasługujesz na to jak nikt inny.
(tak tak właśnie tak Ciebie odbieram, mam nadzieje że to trafna ocena)
Dziękuje Ci również za to, że trwasz ze mną w postanowieniu bycia synglem ( to naprawdę uroczę). Jestem jednak pewna, że kiedyś i na spotka miłość przez duże ,, M"
Pamiętaj proszę, że mój świat w dużej mierze składa się z Was moich Prawdziwych przyjaciół do których Ty bez zwątpienia należysz. Mam nadzieję, że nigdy Ciebie w tym gronie nie zabraknie. jesteś mi nie zbędna do tego aby moja swoista ,, układanka" o prawdziwej przyjaźni była kompletna.
Kocząc pamiętaj, że i ty zawsze możesz na mnie nie liczyć.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk