Dziękując za Wszystko pewnej Pani M...

Tym razem piszę własnie do Pani, pewnie zastanawia się Pani dlaczego . Spieszę z odpowiedzią. Między innymi dlatego iż dopiero teraz gdy nie widujemy się na co dzień zdałam sobie sprawę jak ważna była jest i będzie dla mnie Pani osoba. Przepraszam że nie powiedziałam nigdy tego osobiście, ale ja ani nie potrafię ani nie chcę, ani też nie lubię mówić wprost o tym co jest skryte gdzieś tam głęboko w zakamarkach mojej duszy.
Kiedy stała się Pani dla mnie tak ważną osobą sama nie wiem. Być może wtedy kiedy po raz pierwszy pokazałam Pani mój pamiętnik. Mogło to być również wtedy kiedy przyszła Pani do mnie z informacją, że zostałam wybrana do roli młodzieżowego koordynatora projektu unijnego . Nie mam pojęcia kiedy tak naprawdę stała się Pani dla mnie nie tylko wychowawcą ale również : mentorem, wzorem do naśladowania (pewnie zastanawia się Pani dlaczego wzorem do naśladowania, mogłabym mnożyć powody , ale najważniejszym dla jest Pani pasja do pracy z ludźmi. Pani to po prostu kocha. Wiem, że się nie mylę bo niejednokrotnie tego doświadczyłam)
Jest Pani również dla mnie swego rodzaju powiernikiem zakamarków mojej duszy. Dlatego iż wiem , że gdy czyta Pani moje teksty czyta Pani nie tylko to co jest tam napisane, ale również to co skrywają one miedzy wierszami. Tym samym poznaje Pani mnie prawdziwą , szczerą bez owej maski o której również nie dawno wspominałam. W tym miejscu powiem Pani że ufam Pani na tyle, że czuje ulgę pokazując  Pani co tak naprawdę chowam w środku przed resztą świata.
Ten tekst jest również swego rodzaju Ukłonem  Podziękowania w Pani kierunku.
Pragnę powiedzieć skromne Dziękuje za wszystkie wspólne lata, za zaufanie jakim mnie Pani niejednokrotnie obdarzyła, za wszystkie wspaniałe przygody jakie miały miejsce w moim życiu przy Pani udziale. Za naukę pisania jakiej udziela mi Pani do tej pory, za to iż to właśnie Pani odkryła we mnie smykałkę do dziennikarstwa. Takich powodów również jest wiele. Przede wszystkim jednak Dziękuje za Pani uśmiech, za nasze ,, stolikowe” rozmowy, za to że w każdej sytuacji mogłam i mogę liczyć na wsparcie ze strony Pani. Podziękowania należą się Pani również za przepiękny uśmiech, który widzę za każdym razem gdy wspominam Pani osobę. ( Mam nadzieje że również teraz gdy czyta Pani ten tekst jest on obecny na Pani twarzy)
Kończąc Dziękuje też również za piękne słowa jakie od Pani usłyszałam a mianowicie
,, Jolu gdybym miała córkę chciałabym żeby była tak jak Ty”
Co prawda Pani Małgosiu ja do tej pory nie wiem czym zasłużyłam sobie na swego rodzaju uznanie z Pani  strony. Słowa te utwierdzają mnie tylko w przekonaniu iż jest Pani dla mnie kimś absolutnie  Wyjątkowym.
Jeszcze raz szczere i prawdzie Dziękuje oraz stokrotne buziaki
Jola Mazur.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk