,, Dzięki nim wiem że mogę i wiem, że Warto"

Dziś trochę inaczej niż zawsze, do napisania tego tekstu przyczyniła się dziś jedna bardzo ważna dla mnie osóbka ( macie się świeżnkę). Od pewnego czasu są w moim życiu obecne dwie dziewczyny.Obydwie są skrajnie są skrajnie różne. Ja jednak uwielbiam je obydwie i poniekąd w ten jak że typowy dla siebie sposób mówię moim extra fajowym kumpelą. DZIEWCZYNY DZIĘKUJE ŻE JESTEŚCIE.
Pamiętacie proszę że obydwie jesteście dla mnie mega ważne każda w odrębny jak że inny dla siebie sposób.

Słoneczko tobie mówię dziękuje za dzisiejsze ,, Po prostu miałam potrzebę Cię usłyszeć" dziękuje Ci również za to że jesteś, że mnie słuchasz choć ostatnio mogę być monotematyczna ( ale wiem że Ty mi to wybaczysz) Dziękuje za to, że dzięki Tobie czuje się wyjątkowa bo komuś czyt. Tobie potrzebna. Dziękuje za cudowną pasję , którą możemy razem dzielić.
Kocząc Dziękuję że wybrałaś właśnie mnie bo wiem, że aby mogła dotrzeć do tej prawdziwej wyjątkowej Ciebie to Ty musiałaś mnie wybrać ( ufam że wiesz co mam na myśli)

Mycho - petardo optymizmu ty moja Tobie dziękuje za nasze wszystkie wspólne rozmowy (o wszystkim i niczym) za to, że jesteś jak jesteś bo własnie taką Cię lubię za olbrzymią odwagę jaką się nie dawno wykazałaś względem mojej osoby (mam nadzieje, że wiesz co mam na myśli i pewnie myślisz, że przecież to było nic takie. Otóż nie moja droga to była MEGA ODWAGA) Tobie również dziękuje za naszą wspólną pasje. Dziękuje przede wszystkim za to że pokazałaś mi, że mogę mega dużo.

Wam Obu Dziękuje, za to że DZIĘKI WAM nabieram optymizmu i siły potrzebnej do budowania mojej własnej ,, WIERZY" tak aby mogła ,, napisać spełnionych marzeń wzór"
(Ufam, że czytając ten akapit doskonale wiecie, że to o Was mowa"
WIELKIE DZIĘKI :-D ;-) :-* <3

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk