:-)

Moi drodzy ostatnio mnie tu nie było z przyczyn nie zależnych od mnie. Musicie się przyzwyczaić że teraz teksty będą pojawiać si,e trochę rzadziej, Do tej pory pokazywałam Wam teksty, które stworzyłam jakiś czas temu a ponieważ te opowiadania już się kończą publikacje na blogu będą ukazywać się w zależności od tego jak będę je tworzyć. Mam nadzieje, że poznaliście mnie i moje pióru już na tyle iż wiecie, że czas oczekiwania zostanie Wam przez mnie wynagrodzony

Na zakończenie. Powiem że mam Coś jeszcze dajcie mi chwilę abym mogła popracować .
Opowiadanie to będzie inspirowane moim tekstem sprzed kilku lat pt. ,,Przyjaciel potrzebny od zaraz"
Ponieważ ja się zmieniłam przez te lata opowiadanie to również musi ulec drobnej a może i nawet sporej korekcie
Wasza J.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

,,The show must go on"- Queen symfonicznie

Dwadzieścia lat, a może mniej.

,, Inny nie będę i nawet nie chce" śpiewa Marek Kaliszuk